Misterul gustului desăvârșit al băuturii răcoritoare Coca-Cola de la McDonald’s a fost intens dezbătut de către internauți, care au lansat diverse teorii ale conspirațiilor, însă explicațiile cercetătorului american Abbey Thiel vin să facă lumină în acest caz.
Fanii McDonald’s au observat băutura răcoritoare populară în acest tip de fast-food are un gust diferit față de aceeași băutură din comerț ambalată în pet de plastic. Mulți spun că paiul de la paharela din McDonald’s mai lat decât cel obișnuit, contribuie la intensitatea și calitatea gustului Coca-Cola.
Lanțul de fast-food american a confirmat că paiul lor este proiectat pentru a amplifica experiența de degustare, permitând ca toată aroma și savoarea Coca-Cola să fie simțite mai plenar, însă secretul gustului intens stă într-un alt element.
Filtrarea meticuloasă a fiecărei picături de apă este unul dintre secretele băuturii Coca-Cola servite la McDonald’s, astfel încât sucul să ofere o experiență unică și inconfundabilă.
Potrivit New York Post, McDonald’s a recunoscut că unul dintre motivele pentru care Coca-Cola de la ei este atât de delicioasă este filtrarea atentă a apei.
„Producătorii de băuturi răcoritoare vor avea de obicei propriul furnizor de apă sau un sistem de filtrare pentru a crește calitatea apei. Clorul este îndepărtat pentru a evita gustul de „dezinfectant”, duritatea apei este ajustată pentru a nu afecta aciditatea băuturii, iar fierul este îndepărtat pentru a preveni defectele de culoare și aromă”, explică cercetătorul american Abbey Thiel.
Un alt factor crucial este modul în care apa și siropul de Coca-Cola sunt răcite în avans, asigurând o temperatură optimă pentru ambele ingrediente înainte ca ele să fie combinate în dozator.
Acest proces special de răcire, combinat cu dozatoarele menținute la o temperatură rece, contribuie la menținerea nivelului adecvat de carbonatare pentru a oferi o spumare perfectă a băuturii.
Mai mult, livrarea siropului de Coca-Cola către McDonald’s în rezervoare de oțel inoxidabil, în loc de pungi de plastic, asigură prospețimea și calitatea produsului final, conform rapoartelor din 2014 ale The New York Times.